Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av enliteenimagen - 31 augusti 2012 12:27

Har börjat fundera lite på att våra barn inte ska döpas, utan i sånna fall blir de en Namngivningsceremoni.

Menar jag är inte nå troende på gud och så och därför jag inte heller är konfirmerad men är döpt. 

Funderar även på gå ur svenska kyrkan för ett brölopp i en kyrka kommer aldrig fall mig in..

Beror på lite vad min partner vill med.. Men jag vill inte de.. Finns så många andra ställen man kan gifta sig på så att välja en kyrka av alla skulle inte vara aktullt för min del. 

 

Ialla fall min graviditet så här långt vecka 9+4 har varit okej, väldigt mycket illamående, luktkänslig och väldigt trött.. Hoppas på att de går över efter vecka 12 ialla fall.. :)

Vet inte riktigt när vi ska berätta för omvärlden att vi väntar barn men blir troligen efter vi varit hos BM vecka 12 (17Sept -12)

Hoppas på att man kan få sen en bild och även få en sådan då.. Skulle var så enormt speciellt att verkligen få se med egna ögon hur de växer ett barn inne i en! :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards