Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av enliteenimagen - 6 augusti 2012 20:28

Nu har jag inte skrivit något på ett tag. Men allt gick så bra på hälsosamtalet hos bm, torsdagen den 2/8. Pratade bara om mat och annat viktigt. Fick massa brosyrer och en bok att läsa.
Sen blev jag inbokad på en ny tid den 17 sept. (då har jag gått in i vecka 12).
Och än så länge har jag inte fått något mf, magen känns lite mera spänd än tidigare och måste springa på toa oftare. Men illamåendet har försvunnit och de spända brösten. Skönt de ialla fall, hoppas inte illamåendet kommer tillbaks är väldigt skönt om jag slipper de.
Gick ialla fall in i vecka 6 idag. Kan tyvärr inte känna mig riktigt glad att ja blivit gravid efter mer en ett års försök när ja vet hur vanligt de är att få mf innan vecka 12.

Men de hoppas jag att vi slipper, för tyckte det var jobbigt nog att försöka månad in och ut utan resultat innan.

Ovido - Quiz & Flashcards