Alla inlägg den 2 december 2012

Av enliteenimagen - 2 december 2012 22:23

Idag är jag i vecka 23+1 och tiden går verkligen frammåt, och jag mår verkligen toppen nu. Har inte lika ont i ryggen längre eller så har jag de fast jag inte känner av de lika ofta utom på kvällen när det är dags att sova. Var i alla fall till barnmorskan den 26 November och fick höra hjärtljudet på bebisen för första gången, det var verkligen härligt att höra att allt är som det ska. Börjar även känna nu eller har gjort det ett tag att jag börjar få ont om byxor att ha. Har ett par mammabyxor och mammalegging som jag köpte när vi var till Valbo i November, och idag fick jag även ett par mammabyxor av en väninna och även en hel kasse med bebiskläder. Så nu har vi verkligen bebiskläder för den första tiden. Skulle nog bara vara bra att köpa en overall till den lill* eftersom vi ännu inte vet vilket väder de kommer vara i slutet på Mars, eller i början på April. Sen har vi i och för sig en åkpåse till liggvagnen som även passar till sittvagnen. Väldigt praktiskt tycker jag. 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards